Współpraca

niedziela, 24 maja 2015

Tabletki do zmywarki "FAIRY PLATINUM"

Witajcie Kochani!

Dzisiaj opowiem Wam trochę o paczuszce, która przyszła do mnie w czwartek.

Na stronie everydayme.pl zapisałam się do przetestowania kapsułek do zmywarki ,,Fairy Platinum". Mile zostałam zaskoczona,gdy w skrzynce zobaczyłam paczuszkę z próbką tego właśnie produktu.

Na początku napiszę Wam jakie właściwości kapsułek podaje producent,a więc:

  • Doskonałe mycie naczyń

  • Moc usuwania tłustych plam

  • Czyszczenie wnętrza zmywarki z tłustych osadów

  • Dokładne usuwanie trudnych zabrudzeń

  • Idealny połysk

  • Usuwanie zabrudzeń w niskich temperaturach

  • Doskonała rozpuszczalność w wodzie

  • Łatwość użycia-bez dodatkowego opakowania

  • Ochrona szkła

  • Ochrona srebra

  • Ochrona przed kamieniem

  • Funkcja soli

  • Wspomaganie płukania naczyń

Bardzo byłam ciekawa czy naprawdę potrafi domyć nawet tłuste plamy. Tak więc po sobotnim obiedzie załadowałam najbardziej tłuste naczynia jakie miałam po obiedzie i włączyłam zmywarkę, wcześniej oczywiście umieszczając w niej kapsułki Fairy Platinum. Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy po otworzeniu zmywarki zastałam nie dość, że czyste naczynia to środek zmywarki był równie dobrze wyczyszczony. Po sprawdzeniu filtra byłam zachwycona ponieważ i tam nie było żadnych zabrudzeń.
Na dowód moich słów dołączam zdjęcia talerza, które zrobiłam przed i po użyciu kapsułek.
Według mnie właściwości,które zostały podane przez producenta zgadzają się w 100%.
Na szkle nie było żadnych smug oraz zacieków, co przy użyciu innych kapsułek zdarzało się często.
Jeśli nadal zastanawiacie się nad kupnem tego produktu to zachęcam Was żebyście po niego sięgnęli, ponieważ produkt,który można kupić za ok. 40 zł jest wart swojej ceny.



Tutaj zdjęcie talerza po tłustym bigosie. :)


Tutaj ten sam talerz po wyjęciu ze zmywarki. :)

Produkt rewelacyjny.Serdecznie polecam. :)

Małgorzata.:)                   




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz