Współpraca

niedziela, 14 czerwca 2015

Przyjaciele BoboVita

Witajcie!

Ostatnio rozpoczęłam moje pierwsze testowanie z Ambasadom Trendów.

No ale od początku. Tak więc wczoraj otrzymałam przesyłkę, której w żadnym razie się nie spodziewałam.  Otworzyłam ją szybko i moim oczom ukazało się pudełko z napisem : "BoboVita Przyjaciele uczą kochać zdrowe jedzenie".



Pudełko, gdy pierwszy raz zobaczyłam bardzo mi się spodobało, ponieważ ma bardzo ładnie dobrane kolory.

Opiszę Wam co znalazłam w moim "pudełku niespodziance":

  •   Brokuł, ryż, kurczak po 9 miesiącu (2x 130g)

  •   Groszek, ziemniaki, dorsz po 9 miesiącu (2x 130g)

  •   Marchewka, pomidory, makaron, wołowina po 9 miesiącu (2x 130g)

  • Marchewka, soczewica, szynka po 12 miesiącu (2x 190g)

  • Brokuł, makaron, ser po 12 miesiącu (2x 190g)

Groszek, ziemniaki, sola po 12 miesiącu (2x 190g)


 BoboVita Przyjaciele to unikalna linia posiłków dla niemowląt i małych dzieci. Ich produkty pomagają Naszemu maluchowi pokochać smak warzyw.

Posiłki BoboVita zapakowane są w tubki i hermetycznie pakowane torebki.

 Te obiadki "testowała" moja wnusia, której bardzo smakowały, ponieważ zajadała je z uśmiechem.

Z czystym sercem mogę powiedzieć, że poleciłabym to każdej osobie, która nie jest jeszcze pewna czy te obiadki to dobry wybór dla swojej pociechy.

   Małgorzata. :)             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz